please understand, i am not who i was

Vaknade alldeles för sent idag, råkade snooza en gång för mycket. Men till skolan kom jag, i tid också för den delen. Vi hade seminarium i vård och omsorg och det gick väll sådär, har ju lite svårt för att slänga ur mig saker. Sitter och tänker dom i huvudet istället för. Vilket är fel, jag måste definitivt träna på det där. Efterskolan åkte jag hem till världens finaste sam, där fick jag världens godaste middag. Nämligen en massa olika persisk mat. Sams pappa är grym på att laga mat. Klockan nio kom pappa och hämtade mig, perfekt i timing till att idol slutade. Nu sitter vi här jag och pappa, käkar skorpor och kollar på dåligt gjorda sci - fiction filmer och fotboll (blä). Skön kväll. Imorgon åker sam till scottland, så lycka till älskling och ge fan i att krascha med flyget. Okej?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST.....

2011-09-06 @ 23:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0