SAID I MISS YOU, MISSING YOU INSANE

Min andra halva befinner sig i skottland, vilket känns oerhört sad, eftersom jag skulle behöva min fina sam just nu. Tyvärr måste jag vänta enda tills på torsdag tills jag får träffa honom igen, cruel world. Nu ska jag njuta av lite frukost, sedan är det hård pluggning hela dagen som gäller. Jag måste ta tag i mig själv nu, det här går ju inte. Sedan är jag sjukt sugen på att ta en tripp utomlands, en vecka i någont varmt land eller en weekend i typ london hade inte varit helt fel. får belöna mig själv med det när jag skött skolan bra. Nej nu ska jag käka frukost så jag kommer igång med plugget någongång.

 

den här bilden är fån min och sams resa i london, en av dom bästa resorna helt klart♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0