I had to make a choice that was not mine, I had to say goodbye for the last time

 

 

Har pluggat nästan hela dagen, men känner mig fortfarande inte redo för provet som kommer nu till veckan. Får ta i lite till kanske. Jag tog också en tripp med världens bästa farfar, handlade lite mat och sånt där som vi brukar sysselsätta oss med. Fast mat kan jag nog inte kalla det, han är ett riktigt extremt kakmonster farfar. Så vi får summera det som att vi tog en tripp och handlade kakor, bullar, kex och dricka. På kvällskanten kom sara och philip hit och kollade på idol avsnittet vi alla lyckats missa. Pappa och hans giffar.. men är det fotboll på tv:n så är det. Då har jag inte mycket att säga till om. Har också försökt tvinga i mimmi en massa kattmjölk, gick väll ganska bra. Aptit har hon. Det lustiga är att när hon går förbi torrfodret och blötmaten, börjar hon kraffsa på golvet som om hon var i kattlådan sedan går hon haha. Markerar att maten är skit liksom. Får väll mata henne med oxfilé om det nu ska vara fallet, vilket jag inte tror. Vet inte alls vad det är för fel på lilla mimmi. Alla andra bara slänger i sig maten. Nej nu ska jag göra en sista läxa sedan ta en välförtjänad dusch, sova och peppa inför skola imorgon. Sam kommer hem imorgon också. Hur bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0