STOCKHOLM

Resan till stockholm gick hur bra som helst, träffade en gammal klasskompis i tåget så resan gick hur fort som helst. Dock väger min väska ton, så att förflytta den i tågbyten och trappor var lite knöligt, den är överdrivet fullpackad. När jag väl kommit fram tänkte jag att jag skulle gå en snabbis på toan på tågstationen innan jag skulle träffa erre, och när jag väl betalat toa vakten och allt sånt där skit, märker jag att toaletterna är jätte små och att jag och min feta väska inte alls skulle få plats där. Så jag ställer mig och väntar utanför handikapp toaletten. För ofta man skulle ställa väskorna utan för toabåset liksom? Men griniga som dom var där släppte dom inte in mig på handikapp toaletten, det var endst för handikappade? Blev så fruktanskvärt förbannad. Vad hade det gjort om jag gick in där en snabbis liksom? Hade ju betalat och allt. Var ingen handikappad i närheten heller.. när jag stått och försökt diskuterat med en av toavakterna kommer en mamma och hennes barn och tro på fan att vakterna springer och låser upp handikapp toan för dom? Menar dom hade lätt fått plats i ett bås, ungen var stå stor att hon hade kunnat gått själv på toaletten. Idioter. Så jag sket i det och mötte upp min saknade erre istället för. När vi lämnat av min feta väska drog vi ner på stan för lite shopping och ett besök på kungshallen, provade också på "brownie med glass" vilket jag inte tyckte var någon höjdare. När vi sedan blivit mätta på både shopping och mat drog vi hem och la oss i sängen och tittade på idol. Tänk att det kan vara så underhållande att bara slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0