ÖSTERSUND

Nu hag jar tagit mig från stockholm till östersund, sex timmar tog det och min nacke är helt veck. Måste ha sovit extremt konstigt på tåget. Sam mötte iallfall upp mig på stationen och tog över allt mitt tunga bagage. Dessutom så hade han fixat en överraskning till mig. Han hade varit och beställt sushi innan jag kom och dukat upp allt så fint i vardagsrummet, min lilla prins. När vi käkat tog vi en lite tur på östersunds stan för att handla både kläder och mat. Just nu ligger jag i sängen och försöker fixa till mina naglar, går väll sådär. Jag sitter också och funderar på om jag ska ta och beställa lite smink från nätet, har ju nämligen världens bästa och billigaste sida. Fast jag tänkter inte dela med mig heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0