INVIGNINGEN AV DOLLARSTORE

Igår efter skolan drog jag emma, andereas och philip till den efterlängtade invigningen av dollarstore. Dock var det alldeles för mycket folk där och jag ångrade nästa att jag gick in. 1300 kvadrat meter fullt med stressat folk.. Men jag ska inte klaga för jag gillar dollar och jag fick dessutom med mig en hel del fynd hem både till mig och min fina farfar. Efter dollar åkte jag och philip och köpte lite hämtmat och for hem till mig och spelade en massa xbox kinect. Hur kul som hellst ju. Men förstår dock inte hur den där kameran som sitter på kinectet fungerar. Helt sinnes ju. Dessutom kommer nya call off duty ut snart, och tur är väll det så jag att jag sara och philip har någonting att roa oss med när kylan kommer påriktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0