X-BOX KINECT

Gissa om det var skönt att komma hem till mina kissebebisar igår? Världens finaste kissar. Dock möttes jag självklart av en blåslagen farfar. Sällan han gör illa sig när jag är borta liksom. Han hade fått ett vedträd i huvudet och därefter ett stort blåmärke i ansiktet och pannan. Klantigaste gubben någonsin. Man märker var min klantighet kommer ifrån. Senare på kvällen kom mina homies Sara och Philip, vi nördade sönder x.box kinect, hur jobbigt som helst men också dö kul. Vi käkade också massa gott och kollade på fråga olle dokumentären, fattar inte hur vissa människor tänker. Hade iallafall en jätte mysigkväll med min homies, och den blev inte sämre av att jag fick somna med två lurviga små kattungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0