♥ MW3 ♥

Igår släpptes som ni forhoppningsvis vet MW3, vilket gjorde mig väldigt lycklig. Har längtat ganska så jätte mycket efter det här spelet. Så jag sprang till elgiganten inna lunch för att köpa ett till min fina lillebror, för att vara säker på att vi fick ett. Och det fick vi, så efter skolan drog jag till mammsen, hjälpte viktor lite med matteläxan, pluggade lite, käkade mat. Så när vi pluggat ett bra tag så kände jag att vi förtjänade att spela lite. Och det var hur kul som helst. Senare på kvällen drog jag vidare till sara och phlilip, och gissa vad som händer där? haha. Jo eftersom dom också varit iväg och köpt spelet, så sätter vi självklart igång och nördar. Där stannade jag tills klockan ett på natten, vilket var lite för länge. Nu har jag precis vaknat och ska börja fixa mig för lite skola. Går bara idag, sedan börjar praktiken på måndag. Och jag är dö nervös. Men jag ska göra mitt bästa och förska att inte tänka på alla konstiga situationer jag kommer hamna i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0