FÖRSTA DAGEN PÅ MIN APL

Vaknade direkt av första larmet klockan 04:10 (hade ställt flera stycken eftersom det vars å sjukt tidigt och jag inte visste om jag skulle vakna den tiden) klev upp och var rätt så jätte nervös. Satt i en halvtimme och försökte få i mig frukost. Det gick till slut. Var förvirrad på navet och visste inte vart jag skulle, men hittade tillslut med hjälp av min superbra gps. Nu sitter jag här och har precis kommit hem. Blev en alldeles för lång dag i dag och jag somnade nästan i hallen när jag kom hem. Så nu ska jag gå och dö i sängen och peppa inför morgondagen, då jag inte börjar lika tidigt. Dock kan jag inte berätta så mycket mer, eftersom jag har skrivit under en tyssnadsplikt. Och om man nu skulle bryta den är konsekvenserna ganska stora, bland annat fängelse. Och det låter ju liksom inte så kul. Jag kan sammanfatta dagen som: nervig, tidig, tröttsam, rolig, spännande, seg, snuskig, intressant, gullig, fantastisk, kall, sen och oerhört tanke framkallande. Nej nu ska jag slänga mig i sängen. Dödstrött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0