2011-11-17

Kikar på bingolottos jubileums firande och sitter faktiskt och skrattar för mig själv här, älskar loket. Dagen har varit lång, precis som alla andra dagar den senaste veckan. Att kliva upp strax efter fyra på morgonen och komme hem strax för sex  på kvällen är precis lika kul som det låter. Älskar dock min APL plats så det är värt det även om det blir långa dagar. Det är verkligen jätte roligt, jätte krävande men jätte roligt. Jag har också varit och glidit runt med elvira, handlat lite saker till mitt 20års firande som är i helgen. Jag är jätte peppad och jag vet att det kommer bli jätte mysigt. Tack gode gud bara att jag har en sådan fin mamma som ska hjälpa till med mat och allt. Nu ska jag fortsätta kolla på loket och bingolott, städa undan lite här och göra matlåda inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0