2011-11-11

Jag började dagen med en massa plugg och har nu fått det mesta undanstökat, har bara en uppgift kvar nu. Om man räknar bort medicinska grundkurs uppgifterna. Jag kämpar i allafall på rejält här. Framåt kvällen åkte jag in till staden för att posta ett paket till pappsen, träffa sara och philip och senare min fina erre. Vi gled runt lite som vanligt. Besöka våran berömda plats, och då menar jag inte norra som säkert många av er tror. Vi åkte också och besökte marre, henkeboi och fagga. Dom roade sig med bf3, öl och gitarr. Imorgon ska jag överraska min fina lilla kusin med massa roliga saker. Hon har väntat på den här överraskningen sedan i sommras så det ska bli riktit kul. Dessutom så är det 11.11.11 idag så passa på att önska er någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0