DID I EVER TELL YOU YOU´RE MY HERO, EVERYTHING I WOULD LIKE TO BE



Sam är ute och springer och jag ska alldeles strax sätta i gång med att göra frukost till oss. Vet inte varför men vi lägger alltid ner tid på mat jag och sam. Speciellt frukost. Innan jag träffade sam käkade jag aldrig frukost, aldrig. Hatade det. Mådde illa varje gång jag käkade på morgonen. Nu är frukost bland det bästa som finns. Egentligen borde jag också vara ute och springa, men min viktnedgång tog ett plötsligt stopp. Fast jag lovade mig själv så hårt att det inte skulle få hända. Jag som gick ner så himmla bra, det sjuka är att jag faktiskt inte gått upp någonting. Även fast jag frossat i chips, sushi, alkohol, mackor och pasta. också cola förståss. cola♥ Jag måste ta mig i nackskinnet igen, intala mig själv att dom där 45 minuters promenaderna innan frukost är as roliga. kämpa nu.

 

Om ett tag är det dags för typ en släkt träff i sörböle, har ingenaning om vad som kommer hända där. Sam följer iallafall med som stöd, tror mormor hade dödat mig om jag inte tagit med mig sam. Dom är så jävla homies. Längtar efter  mina små kusiner, var ett bra tag sedan jag träffade dom nu. Vilket är jävligt dåligt av mig, att jag inte tagit mig tid. Har tankat en massa appar med barn spel till iphonen dom ska få leka med. Nej nu ska jag ta och göra lite frukost åt min man, sedan fixa mig lite granna innan vi drar iväg. Ha en bra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0