LiNKIN PARK

Innan jag träffade Sam för ett år sedan, visste jag knappt vilka dom var. Nu kan jag inte leva utan dom. Älskar varenda låt, och kan i princip dom flesta utantill. Vilket mina vänner har fått lida för, tror alla är ganska less på att höra linkin park dygnet runt. I november 2010 bjöd jag min pojkvänn på en resa till london för att just linkin park skulle spela där. Det är seriöst den bästa jävla koserten jag vart på. Och om sex veckor åker vi till stockholm för att se dom spela för andra gången. Längtar så jag håller på dör. Här är en video från London konserten, med en av mina favorit låtar - the messenger. Ursäkta ljudet men kameran sög.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; nä, jag körde säkert på svart ;D hehe!

2011-05-04 @ 19:20:11
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0