IT´S THE FREAKIEST SHOW

Min första dag på mitt nya jobb gick alldeles utmärkt. Jag blev dock lite sur över att dom var så virriga, dom hade inga bestämda tider för lunch och raster. Så klockan halv tre fick jag min lunch. hur bra är de liksom? Pluset i kanten är väll att jag fick med mig firmabilen hem, hur soft som hellst. Kommer drömma massa mardrömmar om hur den blir stulen inatt, och hur jag sedan ska ringa och förklara det för chefen. Efter jobbet tog jag en tur till erre. Hon hade tydligen hittat fetaste lekparken. Jag var lika på som vanligt och efter ett tag stod vi där mitt i den fetaste lekparken. Dock han vi inte leka så mycket, en kvart senare var vi på väg till akuten efter att ha gungat lite snett. ordagrant. hehheeh. Men det gick bra inga ben är brutna. Just nu ligger jag och funderar över vart min kisse är? hatar att sova utan sam och smilla.. är så fruktansvärt tomt, sängen blir liksom för stor.

 

imorgon väntar mer jobb, är riktigt förbannat trött så kan väll inte säga att jag är 100%igt pepp. Jag är också bjuden på smörgåstårta imorgon. Olli fyller nämligen år, så får hälsa henne ett satans stort GRATTIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0