SKYTTEN 23/11 - 21/12

Har suttigt och läst lite om olika horoskop, deras personliheter och allt sånt där. Det är sjukt spännande och jag måste säga att jag tycker att det som står, stämmer väldigt bra in på personerna i min omgivning. Helt sjukt. tycker det stämmer på mig själv r'tt bra också. Några små saker som jag inte känner igen mig i. Vilket kan vara brister man helt enkelt inte vill erkänna för sig själv att man har hahahaha. Kolla själv erkänn det passar rätt bra. Dessutom så är min pojkvänn vädur, och personen jag umgåtts mest med i hela mitt liv lejon, nämligen mathilda.

 

De som fötts i Skyttens bild är hederliga och godhjärtade personer. De gör gott utan tanke på belöning eller gentjänster. Om de brusar upp går det lika snart över. Agg bär de aldrig länge på. De är enkla och rakt på sak och vill helst sköta sitt och låta andra vara i fred. De ser ljust på det mesta och är kanske litet för lätta att påverka eftersom de tror alla om gott. De har benägenhet för ångest och tungsinthet men av snabbt övergående natur. De som fötts under denna stjärnbild har praktiskt handlag och älskar konst och vetenskap. De är intresserade av studier. Skyttens människor får kämpa hårt för att så småningom nå framgång i livet. tack vare ihärdighet lyckas de skapa en god ställning åt sig. Senare i livet kan de vinna på lotteri eller få ett betydande arv. Antingen gifter de sig, kanske två gånger, eller också uppehåller de långvariga kärleksförbindelser. Om de får barn kommer de att bli till stor glädje. De kommer att få nytta av många vänner men de kan inte undvika att få fiender som kommer att bereda dem bekymmer De gör många resor och byter vistelseort. Skyttar får ett långt liv. De drabbas av sjukdomar men lätta och kortvariga. De kan emellertid råka ut för skador, till exempel genom fall. Temperamentet är vanligen lätt nervöst."

 


Element: Eld

Passar bäst ihop med: Lejon och vädurar.

Bra egenskaper: Glad, snäll, rättfram och positiv.

Dåliga egenskaper: Virrig och tankspridd.

Intressen: Vänner, Kärlek, fester, TV och sport.

Favoritfärg: Blå, röd, grön och svart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0