MÅNDAG

Måndagen började lite segt med ett litet möte på kupolen, det gick rätt fort och bara alla kuvert och papper kommer iordning så kommer nog allt gå bra. Så småning om kanske någon slant klirar in på kontot, vem vet? Efter mötet mötte jag upp elvira och hennes mamma som låg och stekte på stranden. Väl nerslagen på deras filt kom sommarkännslorna tillbax igen. Känner att sommern är här för att stanna denhär gången. Lite senare mötte jag upp therren på birsta, kikad litegranna men åkte sedan hem till henne för att montera upp hennes klädstång. Blev rätt bra faktiskt. På kvällen drog jag och fiskade med sara emil och emil, vi fick en fisk. Vilket vi nöjde oss med. Det var riktigt mysigt. Dagen har varit alldeles för lång och det kanske är dags för mig att sova.'

 


Inlägget kom aldrig upp igår, klickar up det nu istället. Farfar väckte mig med piskan imorse. Dags att rensa gravarna och tvätta bilen. Ingen solning här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0