JAG HOPPAS JORDEN GÅR UNDER IDAG

imorse när jag vaknade vaknade jag ensamen, det första jag självklart funderade över var vart sam tagit vägen. Hade han åkt hem? Var han aldrig här igår? Han kanske skulle skjutsa folk och körde av vägen igårkväll? Förvirrat klev jag upp och började leta, och hittade så småningom en vrål förbannad sam hallft sovandes i soffan. Eftersom det inte gick att prata med honom gick jag ner och tog en varm jävla duuusch. Min så kallade "lugna kväll" igår blev allt annat än lugn därför mår jag som jag mår just nu. Sam drog hem för ett tag sedan, lika arg som när jag hittade honom på soffan imorse. Just nu vill jag bara att han ska ligga här bakom mig, hålla om mig, pussa lite på mig och servera mig fetingfrukosten på sägnen. Min mage håller dör av hunger. Men iställetför ligger jag här ensamen, bakis, döhungrig, längtandes efter sam och i hopp om att jorden går under idag. Förlåt älskling jag vet att det var jag som gjorde fel, du har all rätt att vara arg, jag älskar dig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0