CAUSE I MAY BE BAD, BUT I´M PERFECTLY GOOD AT IT



Har precis lagat världens godaste citron kyckling med feta ost, men som vanligt när jag lagar mat så är jag mätt när den är klar. Förmodligen för att jag småäter medans, men hur ska man kunna motstå liksom? I helgen trodde jag att jag skulle få toffla med sam, men eftersom han (fortfarande nu efter en månad) inte har tid att träffas eftersom han ska plugga, så blir det massa festligeheter istället för. förhoppningsvis kanske han kan offra en dag. På fredag ska vi fira Tim som nyss fyllt år, och på lördag är det klassreunion för högstadiet. Ska blir riktigt spännande och se ifall det bara är jag som lyckats åtstakommit (blev det där verkligen rätt? åtstadkommit..) ingenting hittills. Nu ska jag ta en snabbdusch och dra mig bort till bossen för lite kortspelning och mys. Imorgon är det möte som gäller. tråkigt. jobbigt. drygt.




världens bästa lillebror, vad skulle jag göra utan dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0