REMEMBER ALL THE SADNESS AND FRUSTRATION, AND LET IT GO

 

 

Nu har jag städat hur fint som hellst, tänt lite ljus och tankat ner filmen unknown. Jag och sam ska ha en liten myskväll ikväll så vi har laddat upp med godsaker i ton. Sitter också och funderar på att göra en totalmakeover i mitt rum. Sälja allt som finns här inne och fixa lite nytt. Man mår alltid bra av lite förändring liksom. Har kikat lite på ikeas hemsida och dött av kärlek till vissa möbler. Skulle också behöva rensa min garderob, slänga lite och lite nytt. Men eftersom stockholmresan närmar sig. Väntar jag med shoppingen tills dess.

 



Kommentarer
Postat av: guden!

och om du vill slänga så ger du lite till debbsan!!

2011-06-05 @ 15:14:26
URL: http://thebeaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0