ELFTE JULI TVÅTUSENELVA

Jag och världens bästa mini kusin josse har precis käkat frukost och kollat på en kalle anka film, eftersom att vädret är så bra just nu sitter jag och funderar på om vi ska väcka viktor och dra någonstans och bada. Men även och vädret är bra just nu, betyder det inte att det är bra om fem minuter. Vädret har fuckat ur som för några veckor sedan. Man tror det är sol och 30 grader och så fort man öppnar dörren öser det ner regn och åskar.. hur ska dom ha det egentligen? Annars kanske vi även kan fiska. Känner inte för att slösa bort detta väder. Katten här på gården är rund som en fotboll men ändå verkar det vara någon vecka kvar tills hon ska föda. Som den stora djurvännen som jag är längtar jag grymt mycket efter dom små söta liven.

 

I helgen har jag myst med världens bästa kusin, brorsa, pojkvänn, farfar och pappa. Här nere på bilden håller Josse och Sam på att göra lemonade. Hur mumsigt som hellst. Nej nu kanske man ska börja packa lite fika och sånt så jag och josse kan göra en utflykt. Ha en bra dag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0