DON´T WORRY ABOUT A THING, EVERY LITTLE THING IS GONNA BE ALL RIGHT

 

 

Mina dagar är lite upp och ner just för tillfället men snart är allt ur världen och då kan jag börja leva på riktigt igen. Sara och philip kom och överraskade mig igår. DOM ÄR ÄNTLIGEN HEMMA. fyfan vad jag saknat dom. Vi var ute och gled en sväng igår i philippes fina bil, tittade in nya biltema dock såg jag det bara från utsidan. Nu ska jag alldeles strax överraska dom tillbaka och våldsgästa dom lite hehe. Sam kommer lite senare idag också, efter han slutat jobba. Vi har inte setts på två veckor, så det känns ungefär som julafton lite granna. Nej nu ska jag kila bort till sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0