DRUNK PEOPLE FUCKING EACH OTHER

Igår var det fest på okännd plats, vi hade det riktigt mysigt. Bästa festen på länge det var sjukt roligt. Så tack alla för en kung kväll. På morgonen vaknade jag med detta brev bredvid mig. Marre hade tydligen käkat mina chips, men snällt nog lämnat 13 kronor. Tack marre. Snällt av dig. Mamma kom snällt in till staden och hämtade mig, jag vandrade runt p gatorna och letade efter sushi. Men allt öppnade tolv. Så sorgligt nog blev jag utan. Vi åkte sedan och hälsade på farmor, lyssnade på massa skvaller och fikade mackor. Nu har jag städat hela pappas hus eftersom kattungarna hade hafft "fest" här hemma. Dragit in en massa olika djur och käkat på dom. Tur för dom att dom är söta, annars hade det varit kört. Nu ska jag leva framför tv:n hela kvällen och ladda inför skolan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0