NY BLOGGDESIGN

Sitter och kämpar med en ny bloggdesign, om den blir bra kanske jag använder den eller ger bort den till någon annan. Blev bara så fruktansvärt sugen på att koda lite granna bara. Suger dock att jag inte har min egna dator, utan får försöka leka utan mina bilder och program. Dock lyser solen och jag känner inte för att missa den, har varit alldeles för kallt dom senaste dagarna. Vill ju gärna att sommaren stannar ett tag till, även om jag tycker hösten är mysig. Det är själva kylan jag inte pallar med just nu. Vintrarna har ju blivit för överdriva här i norrland, trettio minus är lite väl. Nej nu ska jag gå ut och njuta lite av solen, slå en pling till therren och sedan ta en liten motionsrunda. Ifall jag hittar igen mina löparskor. Jobbigt med tusen hem ibland.

Kommentarer
Postat av: guden debban

du vet att allt du inte vill ha kan du ge till mig!!

2011-08-10 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0