LÅNGPROMENAD

kom precis hem från en två timmar lång regning promenad med min bror, riktigt skön promenad faktikst. nu funderar jag på att hoppa in i duschen, spela betapet eller gå ner till sängen och dö! egentligen vill jag dra ut någonstans, gillar inte att vara hemma! aja, imorgon åker jag mamma och viktor till stan ska handla en bikini och kankse någonting annat tills vi åker till thailand. dock känner jag inte alls för att åka. men whaaaat to dooo? igår blev det utgång med elvira, martin och johan. dock glömde jag pengarna hemma så det blev som det blev. har lovar martin att jag ska dra med han och elvira ut på någonting spännande när studiebidraget kommer. inga fingrar i kors.

och mamma sluta läs min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0