Jag har döpt om mig till Samandra.



Våran idol, finns de nån sötare?
Världen gulligaste (L)


HEJ BLåGGEN!! *hihihi*
Alltså... jag har bestämt mig för att döpa om mig till Wilmz Martina Samandra Larsson!!
En hedring till världens bästa master, ser upp till honom :') *bokstavligen också HIEHIeHIEI*

MIN MASTER ska också beställa två jättesköna tröjor till oss :D alltså grejen är det att de ska bli våra "dagarna innan studenten tröjor" :D uppdatetion kommer väl senare :D

Lördagkväll och här sitter jag.. wilmz samandra larsson och kollar på melodifestivalen! så kan de gå, ifall inte haspen är på. over and out bitches <3

Kommentarer
Postat av: the boss

HAHAHHA alltså varje gång jag bläddrar ner i blogger och ser den där bilden dör jag, fan ta dig sam!



MAYBELLINE

2010-03-16 @ 12:10:11
Postat av: Master

hAHAHAHAHHHA gulligaste baben någonsin juuh :D

2010-03-16 @ 21:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0