HEJ!

jag längtar efter sverige, och jag hoppas att sverige längtar efter mig också. jag har precis myst ner mig i sängen med laptopen och en minichipspåse, lyssnar på wild horses med rolling stones. älskar den låten. imorgon ska jag ut och shoppa en sista gång med elin och chris. fast finns typ ingenting här för mig, har inte handlat mycket alls här, typ en mössa och ett linne från topshop och ett par skor. så nyårsklänningen men har kommit på att jag inte gillar den. kläderna här är inte riktigt jag, lite b:iga kankse. men det var ju inte därför jag kom hit så det gör ju ingenting egentligen. haha nödvändigt inlägg, bra där vilma! nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon!

godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: GUDEN

ja svennarna saknar dig!!

2010-01-05 @ 13:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0