TRÅKIG JÄKLA LISTA

BLANDAT OM MIG
namn - Wilma
födelsedag - 24 november
hemstad -  sundsvall
ögonfärg - grönt och blått
hårfärg - brunt
längd - 175 kanske
höger/vänsterhänt - olika
ovanor - missa bussen om de räknas?
stjärntecken - skytten
är dina föräldrar skilda - nej
svagheter - kyrkor
rädslor - stora insäkter och begravningar
mål för året - TA STUDENTEN
det första du tänker på när du vaknar? - ìdag får jag inte missa bussen.. haha
går du och lägger dig - när jag är trött
den upplevelse jag saknar mest - sommrarna i nedansjö

 
FAVORIT
mat - italienskt
sport - hästsport
djur - katt, häst
glass - choklad
godis - tycker inte om
låt - just nu är det
helgdag - vet inte
årstid - vår och höst
tandkrämssmak - hahah mint kanske
radiostation - 107,7
smör - blått bregott m. havs salt


HAR DU NÅGONSIN
rymt hemifrån - nej
skolkat - ja
sovit utomhus - haha ja 
gråtit i skolan - tror inte de
spytt i skolan - nej
velat bli modell - som liten kanske
sett en död människa - ja det har jag
druckit alkohol - det också
använt droger - nej
ätit sushi - japp en gång med lollo


KAN DU
gå ner i split - njaaa
skriva med båda händerna - ja, men fint vet jag inte
vissla - klart jag kan
blåsa en bubbla - men ja
rulla din tunga i en cirkel - japp, har skills vetdu
ha dina ögon i kors - haha nej det kan jag inte
nudda tungan med näsan - nej


VEM VAR SENASTE PERSONEN
du nuddade - viktor
du pratade i telefon med - matilda
du msnade med - rebecca
du kramade - viktor tror jag haha
du skällde på - mamma
du fick sms från: amanda


SENAST DU
skrattade - i skolan
grät - minns inte
såg en film - för någon dag sedan
tuggade tuggummi - nyss, tog ett av mormor
drog ett skämt - haha alltid
sjöng en sång - sjung nyss en fin bit för min katt och hund :')


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol - japp
använt droger - nej heller
shoppat - jaa
skejtat - nej, vet inte hur man gör..
bakat - nej men lagat mat 
motionerat - hehe typ?
solat - nej


Kommentarer
Postat av: GÖDEN

vilmavilmavilma.. du är inte 175 lång!!!:D hahah;D



2009-09-23 @ 12:55:59
Postat av: TILL GÖDEN

OEKJ DÅ! 173 exakt! :(

2009-09-23 @ 14:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0