PLuGG I Zz

jag sitter fortfarande med den här förbannade mediakommuniktionen. det är inge kul att skriva den här webbanalysen lägre :( jag har fastnat på sista frågan. och tro mig den är riktigt svår!

kan informationsteknologin med internet i spetsen eventuellt vara lika med ökad demokrati (fler som röstar, mer infromation tillgängligt fler som kan tycka till för en större massa, fler val etc.) Eller är internet ett redskap som kanske vidgar klyftorna i samhället istället för tvärtom, for oss närmare varandra? fundera på detta både i ett nationellt och ett internationellt perskpektiv. unga u-länder, arbetare, akademiker,  stad kontra landsbygd, i -länder kontra u-länder, direkt demokrati!


LÄTT VA?
ja iallafalla inte för mig, jag känner mig dum. det skulle kunna vara hur lätt som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0