HAPPY FACE

jag har nyss städat mitt rum, det är jätte fint. Smilla ligger på min arm och gosas, jag lyssnar på jätte bra musik och är super glad. Det är bara det där som alltid har funnits där och alltid gjort mig osäker. just nu funderar jag över det mer än jag gjort på sistonde. det suger. jag får liksom min lön snart? spara jag några tusen till och jag kan göra det jag velat gjort sedan jag var sju? det hade varit så bra för mig.. men jag vill också åka och träffa min rebban, vilket jag ska också. känns bara så jävla jobbigt att vara så nära någonting som längtat till att få göra så jävla länge, det är så grymt att veta att man har chansen men inte tar det? men det gäller att prioritera.

det är tur du är söt rebban :D

gårdagen var bra, jag hade jätte trevligt. och klassträff snart? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0