DET BÖRJADE BRA IALLAFALL


åååh , jag ligger verkligen inte bra till i skolan just nu, hinner liksom inte med? iår finns orken och viljan att klara skolan, men inte tiden? tvärtom mot förra året. då jag hade tid men verken ork eller lust.HUR SKA JAG möjligen hinna göra klart fotouppgiften tills nästa vecka, huuur? jag har inte ens valt fotograf än? Jag som lovade mig själv att verkligen sköta skolan, vilket jag gjort fram till förra veckan.  dags för en hinna med tills helgen lista?

HINNA MED TILL HELGEN LISTA:
Skriva klart argumenterande texten
Välja en fotograf, och skirva om honom
Välja en bild att göra en pastich av
Gå till skomakaren i matfors
Boka biobiljetter tills i helgen
Ställa upp tältet, och se om alla pinnar finns.
Packa inför fredagen, friluftsliv med skolan
Klara andra fasen och börja på tredje
Boka alla körlektioner + teori
Köpa present åt matilda

HINNER JAG?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0