BARNVAKT

sitter hos kusinerna, camilla och jens har åkt iväg på föräldramöte. Jag förslog till jessi och jossan att vi skulle slå på en film och fika. det första dom säger är ja då kan vi äta kakor?

jag: nej jag tror inte det, det är ju för lördagar? mamma hade sagt nej
jessi: jamen vad ska vi äta isåfall?
jag: mackor kanske?
jessi: nej tyärr.. jag äter bara kakor...

josefin: och jag äter bara söta saker
jessi: ja annars är det ju inte fika..

jag: okej...


hade inge mer motargument, så jag funderar på att ge med mig och plocka fram lite kakor... annars sitter jag och kikar på sf. när slutade dom visa barnbiosar? finns typ 1? jag som lovat josse att vi ska ta BUSSEn in till stan och gå på bio och käka donken. hahah bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0