GODMORGON

klockan slog nyss 11.10 och jag ligger fortfarande kvar här i sängen. Det är verkligen inte bra. Började ju egentligen 10? Men jag har verkligen tappat greppet för skolan igen och blivit sådär skoltrött som jag var förr året med som jag lovade att aldrig bli igen. Nej nu ska ta och vakna till och borsta ut tovan som sitter mitt på huvudet, springa till bussen och vara aktiv i skolan. Dags att börja om från början igen, ta tag i allting och skaffa sig en framtid.

Efter skolan ska jag gå till m och förhoppningsvis klicka klart repetionen, efteråt hämtar amanda upp mig i stan så drar vi hem till elin och bakar en tårta tills på torsdag, en mycket bättre tårta än A:arna och resten av HB.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Vart jag tagit vägen?!:O Jag jobbar och sen så har jag skola tjejen. Sen sitter jag vid datorn och fäller tårar för du aldrig är där juuuu....

2009-10-16 @ 10:37:30
URL: http://rebeccaouldfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0