KÄRLEKSFULLT

Jag vet inte riktigt hur länge jag suttit och stirrat på skärmen nu. Det är helt tomt i huvudet på mig och jag känner sån prestationsångest. I min egna blogg så skriver jag en massa saker utan att tänka och verkligen gå igenom det jag skrivit för jag bryr mig inte. Men det här är lilla wilmas blogg. Eivin Larssons Wilma Larsson, var bara tvungen att skriva det.

Jag saknar verkligen wilma och är så glad att vi kom varandra så nära på slutet men önskar samtidigt att jag hade fått mer tid på oss eller kommit nära varandra tidigare. Jag hade iallafall en riktigt bra sommar med wilma och jag hade inte velat ändra någonting alls. Eller vid närmare eftertanke så hade jag gärna tillbringat mer tid med henne istället för att vara en surpuppa och ruttnat i granloholm i någon slags protest mot flytten. MEN, i december kommer wilma till mig och vi ska busa och ha så kul under den tiden, även om vi bara ligger och dör inne på mitt rum någon dag. Vi behöver inte göra mycket för att ha roligt utan vi bara pratar med varandra och oftast slutar det med båda två som viker sig av skratt för vissa av sakerna vi säger, man skulle kunna tro vi var riktigt dumma. Vi har bara lite otur när vi tänker. Som wilma säger, jag är inte känd för att vara smart.

Tänkte avrunda detta inlägg med en snygg bild på oss!

Älskar dig wilmisssss

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0