DONE MED BÅDE APU OCH SOMMAR KORT (Y)



KLAR! och konstigt nog är jag för en gångs skull nöjd.
Jag som precis fått skäll av skolan för att jag alldrig blir nöjd, och sitter och pillar för mycket
med mina arbeten. Jag gör framsteg innom mig själv. Och det är faktiskt apu:ns förkännst.
Jag har faktiskt lärt mig jätte mycket både innom yrket, programmen och om mig själv. Den
största anledningen till det är självklart Joakim, jag hade inte kunnat hammna hos en bättre
person, så de så.

dom här tre veckorna har vistat sig vara tre av dom bästa veckorna av mitt liv, haha sjukt.
jag hade ju nästan gett upp min dröm innom grafisk design, eftersom att skolan förstörde
den. Och det är precis det som jag gjort dom här tre veckorna som jag har drömt om att 
arbetea med. Och det är så bra som jag trodde. Även om jag nu bara gjorde en lite del
av det dom gör. men vadå dom är PROFFS och jag är bara en liten ynklig andraårs elev 
som inte kan en tiondel så mkt. Jag har ialla fall fått tillbaks min dröm, och jag hoppas 
att motivation kommer snart den med, så att jag kan ta tag i skolan, och få den framtiden
jag vill, hoppats och drömt om så länge.


PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0