nu när ändå framtiden är förstörd

MEDIA PROGRAMMET SUNDSVALL (N)
tummen ner

med drömmen om en framtid innom reklam och
design branchen började jag på mediaprogrammet
här i sundsvall. Ja med drömmen om att designa
afischer, planscher, tidningar, layouter, och tillslut
koda och designa hemsidor.

det är en dröm som föralltid kommer vara en dröm.

jag menar, jag får ju inte gå multimedia med pelle?
mitt bästa ämne i ettan, och förmodligen grunderna jag
behöver om jag vill bli det vill.

och inte fasen ska de ha en illustration kurs heller?
vad fasen är det för mening med att gå medialinjen isf?
jag har ju inte direkt en framtid där? jaja jag ska kämpa,
för det är vad alla vill. MEN HAR NI NÅNSIN TÄNKT PÅ
VAD JAG VILL?

jag blir så förbannat arg




GODNATT LOVERS
nu är det sängen, house och
the mentalist som gäller, hmmm
och kanske en smoothie på de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0