DYRT, MEN SÅ VÄRT DET!

Pris: 12 000 - 22 000 kr 
Konvalesens: ca 2-3 veckor

det fattas bara 12 000 - 22 000 kronor innan jag kan göra det som jag nu
har bestämt mig för. och som jag länge velat gjort. faktist enda sedan jag var
liten. jag tänker dock inte avslöja det här på bloggen det är allts för personligt.

men jag pratade med mamma idag om det, konstigt nog så var inte reaktionen
inte som jag trodde den skulle bli. nej, utan rektionen var precis som jag VILLE
att det skulle vara. kul att hon stöder mig genom en sådan här sak. men jag
ska inte hoppas på någonting, jag kanske feltolkade henne.

JAG HOPPAS INNERLIGT ATT DETTA VERKLIGEN, VERKLIGEN, BLIR AV!
 

bara att vänta och se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0