DARK RASPBERRY


imorse hade jag sådan mensverk att jag kräktes, mm.
fräsch tjej. så det har blivigt soffan och ett stort duntäcke
mest hela dagen. men jag har också vart på promenad,
strykt kläder, diskat, plockat ur och i diskmakinen, torkat
bord och bänkar, ställt upp skor, städa i mitt rum så nu
syns golvet igen. och just ja jag har ju tvättat kläder också

ja jag har då inte legat på lat sidan iallafall. men det är
ju så, så fort man är hemma mitt i en skolvecka får man
spring i ´benen, underloven vill man bara sova konstigt
det där. nej nu ska jag duka och fixa mat tills mamma 
kommer hem. 

och föresten så blir det ingen teater för mig idag som ni
kan förstå, men på söndag klockan halv åtta, då SKA jag
ialla fall sitta på konsertteatern med min malin. hon ska
bli blond idag btw! tror det kommer blir skit bra 



en sådan här skulle jag behöva idag
exakt en sånnhär. jag tror jag ska ringa
mamma nu på direkten. ja jag gör de

Kommentarer
Postat av: malin

hihi :)<3<3

2009-05-30 @ 18:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0