SITTER OCH GLOR

på top modell och kikar lite på datorn.
och självklart väntar jag på att min favorit malin ska
vakna till liv. hon sover som en stock. om ni ville veta
så har jag precis slängt i mig en burk fiksvullar, så
underbart gott. Fiskbullar är ett måste dagen efter.

nu ska jag se klart top modelll och gå och packa.
jag ska nämligen till nedansjö med iza, det är städning
som gäller, jag har laddad upp med en hel del filmer
satt det ska nog gå bra det här.

nu ska jag slå en pling till matilda och prata lite skit
PUSS TILL HENNE FÖR ATT HON ÄR BÄST


PUSSAR :*

Kommentarer
Postat av: favorit malin

hahah fiksvullar :D:D:D favorit wilma <3;)

2009-06-21 @ 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0