LIGGER I SÄNGEN OCH ÄTER PÅ..

.. en liten bit mörk choklad med hallon i, super duper mumsigt.
idag har det inte hänt mycket. inte gjort ett dugg. hade inga lektioner?
endast klassråd? nödvändigt hehehe?

min älskade malin gjorde mig sällskap på stan, jag tyckte faktiskt synd
om henne, jag missade bussen två gånger och tvingade henne vara kvari kylan
och vänta med mig. helt sjukt snäll tjej alltså, tur jag har som har henne.

efter en stund ringe vi även martin, men han sa bara att vi var töntar och
vägrade gå ut i kylan för att träffa oss, men jag kan ju unte dirket klandra honom,
han gick i ett varmt hus tsm med kärleken. Han kom ialla fall senare och gjorde
oss sällskap nästan ända till navet, duktigt!


nu på kvällen myste jag till det hemma hos kusinerna, först god middag
med jens, camilla, mona och barnen. sedan myste vi ner oss i soff grupperna
och såg på en lång film. om en hjälte mus. det var faktiskt en riktigt fin film.

har inte mycket mer att skriva, borde sova martin sa att vi tydligen skulla ha
någonting imorgon på morgonen... suck. där försvann min sov morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0