GÅRDAGEN

for in till stan en snabbis och träffade gabbi och becci, lämnade portfolion
i rätta händer, och åt fet god mat på kebabcity, vandrade omkring lite och kikade
jag hade en elak dag, och jag tror inte det uppsakttades av rebecca riktigt. vi
mumsade i oss glass, ganska god faktiskt, ett tag.

sedan tog vi 199 till nedansjö och red en sväng på älskade junisolen.
gick sådär, myggen är elak. hatar den. det klias och jävlas. så hade min lilla
älsklings smilla försvunnit. och mina såkallade vänner tröstade mig med att
det nog bara var räven som tagit den, det var ju sol och grillnings väder eller
nått i den stilen. kattspella? dummajävlar haha

jag hittade i allafall igen henne och det var huvudsaken,
framåt kvällen plockade jag fram frågesports spelan, men det funkade dock
inte, ingen kunde någonting s´å det var värdelöst. blonda gänget. sedan gick
vi ut på altanen och snackade ett bra tag tills vi kände oss trötta och intog sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0