DAGENS

Dagens låt: your song - Tina arena
Dagens frisyr: mittbena
Dagens kläder: stor randig tröja (AS SKÖN), tights
Dagens person: matilda så klart
Dagens saknad: min drömprins? vart är du? Fred + Wilma =sant?
Dagens vill ha: min telefon (L) 
Dagens humör: nu kommer allt kännslorna på en och samma gång?
Dagens köp: mörk choklad och en apelsin jouice
Dagens planer: skola, um, provrida, tunastrand, sova

nej nu ska jag försöka fylla i det där pappret tills på måndag
jag tänker inte säga vad jag ska göra, ni kommer bara att mobba mig
så de så. men en sak kan jag säga, jag vill inte det här och det känns
inte heller bra, tummen ner (n)


ÖNSKA MIG LYCKA TILL?
det kan behövas med min attityd?


KYSS & GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0