4 DAGAR OCH 1000 MYGGBETT SENARE

ligger jag här i grottan igen.
jag har varit hem, ja hem till nedansjö.bosatte
mig där några dagar. jag viktor och iza. skönt
faktiskt. ingen tv, och inget internett. lite dött
kanske men skönt. så det har varit ridning
som gällt.


OCH JAG FÅTT EN KATT,
fast ja nu så är det bara tre veckor men endå.
jag har dock inte döpt den än.det måste börja
på S så att det passar in med Stina och Selma.

min förslag är:
smilla
safina
svala
swea
stella
selina

men jag vet inte, fastnar inte riktigt
förnågot av dom där namnen ska leta vidare.


kyss och godnatt.
filmtime igen.



imorgon blir det stan
med gabbi, återförena henne med portfolion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0