JORDBUGGAR MED GRÄDDE

och det är jäääätte mumsigt,annars så har dagen varit väldigt jobbig. har försökt packa och städa men det går inte. vet inte vart jag ska börja och vad jag ska packa ner. jag menar vet ju inte vad jag kommer behöva dom här dagarna som är kvar här hemma. och städa måste jag göra, klart man vill komma hem till ett fräscht rum liksom.  jag är arg också, så passa er. vet inte riktigt varför. kanske kan vara för att dom jag bor med blir för mycket, och går mig på nerverna? ja så måste det vara. nu ska jag bara försöka få rebecca att vara med mig imorgon en stund. imorgon ska jag också se på den nya harry potter, bio med pappa. viktoria håller på skicka masa elka sms också.bara för att hon får gå på premiären..



 // HArRY P0TTER LOvER

Kommentarer
Postat av: emmaa

va snygg du är!

2009-07-16 @ 14:38:55
URL: http://asemma.blogg.se/
Postat av: DIN GUD

snyyyyygging!

2009-07-16 @ 14:44:35
Postat av: wilma

ni är!

2009-07-17 @ 00:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0