12 JULI, MED JUNI



idag vaknade jag upp i mitt egna tomma hus i nedansjö, men inte ensam! nej för klockan två inatt gick jag ner till farfars källare och kidnappade en kattunge och en anna.  lika bra. blir så ensamt annars ju.

på morgonen red jag ut en sväng på juni, pysslade om henne och sedan tog vi en promenad ut i det gröna. det blir nog skönt för henne när cox viktor kommer. lite sällskap. nej nu ska jag slå på en film. för jag ha väldans tråkigt här. och lite hungrig, har bara ätit en halv pizza idag. inte bra. men det är för jobbigt att laga mat i huset när man vet att det enda som går att tillaga är nudlar eller soppa? det är liksom inte så lockande. matlagning är kul annars, tro mig! och du säger ingenting rebecca. jag KAN laga mat! god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0