skolaskolaskooolasjgja.

jobbar över igen.
reportager och blablablablablablabal.
nog om de. idag ska jag fota rebecca.
inte till något project utan ba för skojjskull
liksom. så när hon lämnar oss efter sommaren
ska jag sätta upp bilderna i mitt rum så jag kan
se henna varje dag. jag vet visst är hon grymt
elak som ba flyttar liksom!

lilla elaka emo beccy.. höhöhöh

OCH jag behöver komma på någonting nytt
med mitt hår. men vad, det är bara svart, svart
och svart överallt. tråkigt tråkigt tråkigt. bläbläblä.
men vad kan jag göra liksom. bli blond? hm
wilma the barbie? haha nej jag tror inte det skulle
passa mig. men ifs så gör inte wilma the emo det heller
jajaj gud vad jag snackar skit.
någon som har förslag på hååår?

idag åt jag en alldeles för god sallad.
keso, räkor, oliver och tomatooo.




sara har grymt fina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0