hit'n run

just nu sitter jag på mediakunskap
i en väldigt tom datasal, självklart så krånglar laptopparna
så man får sitta här ist. ja i den tomma datasalen.

klockan tjugo över fyra ska jag bege mig hem,
ja gud så skönt det kommer att bli, slippa gamla
gråa trista sundsvall, ja för det är precis det det är,
en grå trist gamal stad, ingen lycka ingen glädje
allt är bara grått och trist.

väl i matfors ska jag till farmor och käk mat.
riktig mat äntligen, éfter sjutton år har jag kommit
fram till att det bara ät gammligar som kan laga
riktig mat, alltså riktig. skita i alla kallorier, och
hur mkt fett som ska användas. dom fokusererar
bara på resultatet. som farmor alltid sägar.
"ska man ta smör, så ska man ta smör"
och brer ett tjockt gult lager över mackan.
mums tänker jag och äter den goda mackan
med det gula tjocka lagret med smör. heheh
och btw riktig mat är inte alltid godast-

gud vad jag skriver konstigt. jaa
men ialla fall, så väntar mathilda på mig där
hemma. ja just nu så skulle jag gissa att hon
ligger i min säg och pratar med engelsmannen
elmer. jaja

utslängd är vad man kallar sådanna som henna
och eftersom jag bodde hos henne bor hon hos
mig. that's it.

nej nu har jag en halvtimmes rast och den tänker
jag inte slösa på att blogga, nej jag tänker göra
något mkt farligare. höhöhöh gissa vad! ?


byebye
// wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0