EVK


tänkte bjuda på en bild, för det var ju ett tag sedan. PHOTO BOOTH!

idag var jag på evk möte som känslomässigt stöd till stackars mathilda.
som för tillfället bor hos mig. mötet gick hyffsat det blev lite prat med alla
möjliga människor. och det slutade med att mathilda bröt ihop, och mina
medkännslor gjorde att även jag bröt ihop. men en cg senare var vi normala
igen. och tur var väl de. nu ska jag dra ner till stan och köpa ett par jeans
leggins och kila in på telia och fixa mms.

ihelgen lånar jag hem en kamera och hoppas på att få ett tillfälle att fota
mathilda eller någon till mitt reportage och även panoramabilder och okännda
människor bilderna. ja jag kommer förmodligen att misslyckas och återigen
få ett stort jävla ig, men palla.

"OM di vill ha G så ska allt som du inte gjort klart ligga på mitt skrivbord
senast på TISDAG förstått?"


det var så det lät när jag besökte david alldeles för ett tag sedan! ska jag
göra ALLT? på fyra dagar? jag hoppar hellre i från eiffeltornet. 

ikväll drar jag till härliga nedansjö för att spela kort med mina vänner.
ja kort, jag vet. kort och vin precis som gammlingar, men det är härligt
att vara gammal ibland.
 
nej nu ska jag dra.
ha en trevlig helg allesamans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0