u talk like this

min vänn ringe igår kväll.
började med att berätta att hon var förkyld.
vilket hördes på rösten, och meddelade att vi
inte kunde gå ut i helgen. hon babblade på
ett tag och sa sedan.

- jooo, du vet din klänning som jag lånade?
- ja?
- alltså jag hade ju på mig den när vi var ut
och sedan skulle jag till alecks, och blablabla

- jaha!
- den äär i alla fall full med sagg nu.
jag tänkte att du ville veta.

- hahah hahahaha
det går ju att tvätta.
- jo jag vet. så lånade jag ju din halsduk också..
alcks sa att jag skulle blablabla... så ja..


haha tyckte bara det var lite roligt att du ringde för
att berätta att du saggat ner mina kläder hahaha!

<3

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAH men vafaaaaan :D förlåt då! :$

2009-05-30 @ 17:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0