min lyckliga framtid

förhoppningsvis slutar mitt liv såhär:

*ta körkort
*ta studenten
*skaffa lägenhet i sundsvall.

*skaffa katt som sällskap
*fixa jobb i ett eller två år framåt
*Köpa en bil.
*ett år senare så kanske jag pluggar vidare
*flyttar till stockhollm för karriärens skull
*jobbar varje dag.
*Blir chef eller vd
*blir rik
*några år senare flyttar jag hem till sundsvall igen
*träffar dröm prinsen
*köper ett slott
*giter mig
*och lever rik och lycklig i resten av mitt liv

haha nejnejnej då
någon gång så ska jag faktiskt ta mig tid att
skriva ner mina framtids planer. jaa imorgon kanske
fast har ganska tight schema då.
 
a ni märker väl det antar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0