hunden blev galen, blod överallt


jobbig dag.
skolan slutade så sent som klockan fyra, torsdagarna är alltid lika
jobbiga. efteråt bestämmde jag mig för att besöka min iilla farmor, hon
böjd påkorvmacka med ketchup och mjölk. Sedan var det bara att slå
sig ner framför tv:en och kika på skidskytte.

Skulle sedan ringa hem och säga att jag inte vill ha någon mat.
men verken mamma eller pappa var hemma. viktor meddelade
varför.

Freja hade tydligen inte mått så bra och vart jätte konstig så
mormor och morfar skulle åka in med henne till veterinärerna, morfar
var på väg att lyfta ut henne i bilen när och plötsligt högger till honom i
ansiktet, näsan delade på sig och det var blod överallt. Mamma skickade
in honom till sjukhuset där han fick genom gå en operation, och åkte efter
det in med lilla frejsen, veterinärerna hittade inget fel, men dom anade att
hon kunde ha en propp i hjärnan.

hon fick en tratt för att hon inte skulle kunna bitas och fick fara hem igen
mormor måddde självklart inte så bra efter den lilla incidenten så jag sov
där inatt bara ifalla att.

freja var dock som vanligt i morse, men man vet ju aldrig! mormor skulle in
idag också och ta lite prover på den stackars voven. och sedan hämta morfar
på sjukjhuset.

men det går nog bra.
nej nu ska jag fixa lite blogg designer har ju några bestöllningar höhö.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0